Att baka eller inte baka

Ska ha lite födelsedagskaffe här ikväll, trots febern. Och nu kan jag inte bestämma mig för om jag ska orka baka (att svänga ihop en kladdkaka tar ju inte så himla länge) eller om jag ska köra the safe and fast choice och köpa en frödinge kladdkaka från frysdisken. Frödinge kladdkakan är ju god den också, men inget slår egentligen hemlagat. Å andra sidan hade jag tänkt laga fisk iväll, men vet inte om jag orkar. Kanske kör på tortillas istället, som ju egentligen var vår söndagsmiddag.

Får se. Eller så lämnar jag i soffan och del två av SATC säsong 5. Jepp. Jag närmar mig slutet.

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, det är inte lätt att bestämma sig alltid ;)

2011-10-27 @ 17:39:40
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: AKA

Grattis i efterskott! Vad blev det till slut?

2011-10-28 @ 07:33:17
URL: http://akaontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0