What a wonderful world

Var ute på 27 minuter powerwalk imorse. Så skönt! Några plusgrader, dimmigt/disigt och bara jag och musiken. Stötte inte på många bilar under min promenad.


Så underbart. Bästa nya vanan. Trots att jag hade svårt att komma ur sängen, och låg och lyssnade efter regndroppar så jag skulle slippa. Men sen tänkte jag nej nufan. Sluta försöka dra dig undan, du SKA ut på PW. Och det var det bästa hittills idag (förutom frukosten efter på 2 stekta ägg och en halv skivad avokado).






Jag är nöjd. Ska försöka se till att få till PW nummer 2 senare idag, måste bara jobba lite först!






Såhär aktiv har jag varit hittills denna vecka. Riktigt bra tycker jag! Då bara powerwalks. Men jag tror jag mjukstartar denna vecka med bara PWs, för jag känner mig lite småsnuvig så jag vill inte börja springa än. Löpningen tar jag sen nästa vecka!





Och tja. Det måste jag nog. Snart 400km! Men jag tycker jag borde börja avverka den gröna nivån så småningom. Har ju hållit på med den i evigheter. 618km är ju inte så mycket, eller.. Haha, nej men, så småningom har jag nog avverkat den här också.

Kommentarer
Postat av: Christer

Promenader och PW är riktigt skönt

2011-11-09 @ 12:34:36
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Carro

Härligt att du kom upp. Jag trodde knappt jag skulle komma upp i morse 06.25 för min promenad på min lediga dag. Men det gjorde jag minsann!

2011-11-09 @ 16:24:51
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0