Utmana dig själv!

Bestämde mig för att satsa lite mera på löpningen just nu och utmana mig själv lite. Så tja, 50km på fyra veckor kan ju inte va helt omöjligt tycker jag. Och som ni ser så har jag bara 46km kvar, och lite till då, för 3km är redan avverkade.

 

46/4 = 11,5km / per vecka

Det här borde jag ju klara av tycker jag! Får jag till en 7a imorgon ligger jag ju redan på 10km i den här utmaningen och då är det bara 36km kvar.

Det här tror jag kommer fungera bra för att peppa mig till att löpträna och powerwalka mera. För just nu är jag dessutom så jäkla pepp på löpningen! Känns som om jag skulle kunna springa hela tiden!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag hade alltid de där målen igång i somras, har dock tröttnat nu. haha.



Jag har haft min nike + sen april i år :) Men jag använder den VARJE gång jag är ute o springer. Haha, jag har kommit till stadiet "det kan lika gärna kvitta att springa om jag inte har på min nike +" haha. cp. så beroende man kan bli!



Ja, det är sant. Jag är väldigt trött i hela kroppen alltid nu typ så det spelar väl roll i att det inte går så bra med joggingen. Jag har problem med ljumskarna(höften?) nu med så då orkar jag itne lika mkt o så. Men jag hade nog egentligen behövt köra intervaller och sånt och lära mig att det är okej att det är jobbigt för jag kör alldeles FÖR mkt på bekvämlighetsnivå. Kör aldrig nåt sådär jättejobbigt för kondisen längre, haha. Får ändra på det!

2011-11-17 @ 21:28:48
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Christer

Utmaningar är alltid bra

2011-11-18 @ 07:47:19
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Malin I Form

Jag hejar på, det fixar du :D

2011-11-18 @ 09:34:40
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0