Spark i Bakens novemberutmaning

Det gäller att regga så många kilometrar på Nike+ som möjligt under november månad. Och ja jag kämpar ju med mina powerwalks. Men jag skulle ju nog ligga mycket längre fram om jag slapp ut på nån löprunda. Och tja, det tänker jag banne mig testa imorgon.

Förhoppningsvis skulle jag lyckas klämma in en 6-10km runda där på eftermiddagen mellan mina jobb. Det skulle sitta perfekt tycker jag! Då skulle jag få ökat på mina kilometrar med ganska mycket på en gång också!

Sen gäller det bara att ta igen det jag ligger efter, lite på 100km till den som ligger först på listan. Haha, lätt som en plätt. Eller? Nånej, jag tror ju knappast att jag klarar det. Då skulle jag vara tvungen att dra till med 12-15km rundor här denna vecka och helst då nästa vecka också. Men mitt mål är ändå att komma upp i åtminstone 50 km under månaden. Måste ju tänka på att jag varit sjuk och inte kunnat göra något också! Man sätter sina egna mål, helt klart!



Hoppas att morgondagens runda känns så också, och att kroppen känner sig redo för en runda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0