Morgonpromenad

Började min morgon med en morgonpowerwalk. Så skönt. Jag, några bilar, dimma och dis. Perfekt. Vilken bra start på dagen! Börjar senare några dagar denna vecka, så då har jag tänkt starta dessa dagar med just en morgonpromenad.

Egentligen hade jag tänkt börja min morgon med en promenad 2h tidigare än den nu blev av, men då jag bara vänt och vridit på mig hela natten och aldrig fick tag i sömnen så kände jag att kroppen behövde få vila en stund extra istället.

Föresten så var jag ute på en kvällspromenad igår också. Najs. Min lugna träning har satt igång, och det känns bra! Ska se om jag får till en andra promenad för dagen sen då jag slutar jobbet.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tänkte att jag skulle börja med morgonpromenader men det blir aldrig av. Haha. Jag är sämst på att gå upp på morgonen!

2011-11-07 @ 13:54:07
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0