Get me outta here

Jag längtar så utomhus. Nu har jag legat hemma i över en vecka. Och jag är så uttråkad. Trots att jag var på äventyr i helgen. Men jag längtar till jobbet och till att få diskutera med kollegorna.

Och mest av allt längtar jag efter att få gå på promenad. Jag skiter fullständigt i om det är mörkt och grått och dyster ute. För om jag fick gå ut skulle det känns såhär i alla fall.



Inget gråmulet väder skulle stoppa glädjen i om jag skulle få gå ut. Så från och med imorgon börjar "äta burana och låtasas bli frisk snabbare" kampanjen. Ja jag gillar ju inte egentligen värkmedicin och brukar inte ta det, men jag klarar inte av att sitta inomhus längre. Och hjälper det så är jag lycklig.

För jag vill så gärna gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0