Den bästa starten på veckan

Efter en ganska så lung, skön och slö helg (om man räknar bort storstädningen då!) så tog jag itu med den nya veckan på absolut bästa sätt:

1. sovmorgon
2. morgonpromenad i det påfrusna landskapet - inte så lätt att powerwalka sig svettig då det var glashalt ute efter gårdagens blöta snö som frusit på, men det gick!



Riktigt bra start på dagen! Ska se till att få till nån mera ikväll. Vet inte om man vågar sig på att springa då det är såhär halt, finns risk att man hamnar på kryckor ett tag framöver då. Och det vill jag inte.





Man hade ju kunnat yra på 400m till för att komma upp i jämnt 420. Det här visar förresten vilken periodare jag är med löpningen (förut har jag ju mätt mina powerwalks med stegmätaren, så egentligen ska ju otaliga kilometrar till till detta också!) om ni tittar på det såhär istället:





Jag har alltså haft iPoden och Nike+ sen sommaren 2010 då jag köpte den i USA. Den sommaren var stekhet och då sprang jag inte så mycket just för att jag inte klarade av det i hettan. Men i alla fall. 82 pass på 1 1/2 år. Inte så mycket va. Fast då har jag ju mätt en del pass med stegmätare = de räknas inte hit. + att jag sprungit en del pass utan också. Så tja, nytt mål blir att komma upp i 100 pass före nyår. 18 pass kvar alltså. Lätt som en plätt säger jag!

Men mina egna mål på Nike+ går det ju sisådär, efter en mindre aktiv vecka förra veckan (eller aktiv var jag ju, men med annat!)




Får lägga på ett kol med det här om jag ligger 3 rundor efter. Men så är det ju länge kvar till 15.12, så 7 rundor ska jag väl hinna på det!



Här ser det också ut som att jag får lägga på ett kol. Måste nog köpa hem broddar nu om jag ska kunna springa i den här halkan - eller så är det bara att vänta på att det ska regna bort (hoppas inte!)



HAHAHHAHAHHA!



Ja, 4 rundor till lär jag klara av, men att få till dem i under 6 fart får vi se. Normalt är ju det inga problem, men som sagt. Halkan ställer nog till det lite.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, det lät verkligen som en bra start på dagen!

2011-11-28 @ 22:35:26
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0