Dagens runda

Såg ut som följande:







Kändes: Kanon!
Väder: Härligt. Låg där kring 0 +- 2, 3 grader
Kroppen: Samarbetade och jobbade på hur bra som helst!







Jepp, Så kändes det verkligen idag!






Såhär ser det ut nu då. Verkar som att Nike+ raderat den där 2km powerwalken igår. Inte hela världen, men liiite liiite irriterande ändå. Åtminstone är jag över 400km! Bara 593 kvar till blå nivå!

Ja och så var det ju 16*25m sim också. På 10 minuter. Vilket skulle betyda att om jag orkade hålla samma fart hela igenom skulle jag klara kilometern på 25 minuter. Grymt bra tycker jag! Kryssade mellan pensionärerna som flöt på i bassängen, jag och en annan typ som höll samma tempo som mig. Hade inte en enda andningspaus på mina 16 längder. Så skönt att simma, men jag hade tidsbrist så därför blev det inte mera. Får ta kortare löprunda och längre simtur nästa vecka istället!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken grym hastighet du fick till!

Jag verkar liksom backa nu i hastighet, inte alls roligt :(

2011-11-16 @ 21:23:26
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0