Dagens pepp

Den nya träningsbloggen jag skrev att jag hittat nångång i förra veckan är alltså bloggen Smaljeansen.

Grym inspiration, speciellt resan till att komma i smaljeansen på nytt. Ni vet alla har vi ju ett par smaljeans, som ligger längst bak i garderoben och som vi alla blir lyckliga av att få på oss då och då. Mina smaljeans är ett par mörkblåa vero moda. Har knappt hunnit använda dem. Köpte dem på rea för 50kr typ. Nu är i och för sig problemet att jag ska byta blixtlås på dem, och man går ju inte runt i jeans utan blixtlås heller.

Men, för att motivera mera så ska jag satsa på att komma i mina smaljeans så småningom. På fredag ska jag på shopping med en vän, då ska jag skaffa fram ett nytt blixtlås och sy byxorna. Sen ska jag hämta ut kettlebellen som jag skulle få av sambon till födelsedagspresent. Och sen sätter jag igång. Ska på allvar ta in styrketräningen i vardagen och se till att utmana mig själv, för att se om jag kan fixa det. Fast hej, klart som korvspad att jag fixar det!

Här tycker jag ni ska gå in och se på smaljeansens resa in i smaljeansen.

Jag ligger ungefär på samma som på bilden just nu med mina smaljeans, jag får dem på mig just och just, men får inte fast blixtlåset (nog knappen!)


Kommentarer
Postat av: Carro

Där ska jag gå in och kika!



Ja, men precis, huvudsaken är nog ändå att man kör intervaller. Kan inte spela så stor roll att man gör exakt ett visst antal minutrar eller metrar. Jag märker idag att intervallerna har gett mycket! Har träningsvärk i baksida lår!! Gött! har inte haft träningsvärk från jogging sen i våras!



Och det verkar som om min iPod/nike+ fungerar bra igen! Den pratade med mig idag iaf. och den sa INTE att jag sprungit 500km.. haha.

2011-11-21 @ 21:13:16
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Annie

Älskar hennes blogg :)

2011-11-24 @ 21:45:45
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0