3 down 47 to go.

Såhär ser måndagens rörelse saldo ut på Nike+. Jag har alltså reggat med nike+ run trots att det varit powerwalks. Men av den anledningen att jag deltar i en novemberutmaning hos Spark i Baken Terese där man ska regga så många kilometrar som möjligt i Nike+ under november månad. Så att.

Jag är nöjd med både en morgon och en kvällspromenad idag. Sätt till gymnastikträningar på det dessutom. Så egentligen ligger jag ju på 4 träningspass, 46 kvar. Eftersom jag var ombytt, deltog en del, och stretchade med flickorna i 30 minuter.


Kommentarer
Postat av: Carro

jag brukar faktiskt alltid använda nike + även om det är promenader.. vill ju dokumentera det med ju :)

2011-11-07 @ 22:49:35
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0