Sköna vår!

Slutade skolan ganska sent, men fick ett erbjudande om parkhäng i solen - vem tackar nej till sånt? Snörade på löpkläderna och joggade iväg. Satt och diskuterade i en dryg timme och sen blev det en runda på vägen hem.

Hade ut och rastade mina nya löpbyxor och jacka från Adidas. Under jackan hade jag en träningstopp, och det räckte helt bra. Varmt blev det, nästan för varmt om benen. Hade nog klarat mig med 3/4 tights. Men snygg var jag ju i mina nya kläder!

Det blev nästan 35 minuter och typ 5,5km alltsomallt (då man räknar uppvärmning och den slutliga rundan). Riktigt nöjd är jag.

Fast jag ids inte ens berätta åt sambon att jag kört 2 pass idag. Han kommer bara tycka det är onödigt och att jag inte behöver träna. Men jag gillar't! Skönt har det varit dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0