Lite av allt

Jag har ju bara mitt gymkort till 31.5 och eftersom jag lämnar studiestaden och tar sommarlov imorgon så gäller det att passa på att använda det så mycket som möjligt nu på slutet. Eftersom solen har visat sig från sin bästa sida ikväll ville jag dessutom ta en löprunda, så då fick det helt enkelt bli lite av båda.

Joggade till gymmet, 4 minuter, 800 meter.

Sen körde jag 25 minuter styrka. Körde igenom hela kroppen med tunga vikter, en riktig svettig utmaning blev det!

Sen joggade jag hem, tog en omväg så att jag fick till en ordentlig runda. Såhär ser den ut:



Min Mini är glad



Och, gränsen till grön nivå minskar:



Trots att kroppen är trött och jag känner att jag verkligen behöver vila och ta igen mig så känns det bra att få träna! Får se hur det känns imorgon, träningsdate kl 8 på morgonen. Måste nog stiga upp halv 7 för att få i mig frukost före!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Härligt! Vad grym du är :D

2011-05-26 @ 23:49:56
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Leyenda

Åh så skönt att bo bara fyra minuter bort från gymmet, och vad duktig du är som tränar :) Jag ska själv försöka komma igång igen, men det är svårt!



Vad är det för Mini du har?



.Leyenda

2011-05-27 @ 08:13:49
URL: http://leyenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0