Hur ska det här gå?

Jag tänker för första gången testa morgonträning. Eller första och första. Klart jag har morgontränat förut. Alla helger t.ex. Men jag har aldrig gymmat såhär tidigt på morgonen förut.

Sitter med min frukost nu. Jogurt med hallon och blåbär. Sen ska jag hoppa i träningskläderna och sticka till gymmet. Komma hem ett varv, duscha och hämta skolväskan och sen sticker jag till skolan.

Effektiv start på dagen får man väl kalla det! Hoppas kroppen är med på noterna sen! Tänkte testa lite nya grejer idag. Chocka kroppen så att säga!

top40workoutmusic.com

Riktigt såhär fräsch ser jag ju dock inte ut nu.

Kommentarer
Postat av: Jenna

hur kändes morgonpasset? jag tycker morgonträning är grymt skönt! men tyvärr kommer jag oftast i säng på tok för sent för att ha sovit tillräckligt för att hinna med träningen innan dagens bestyr. Men under sommarhalvåret brukar det faktiskt bli ett och annat morgonpass eftersom man känner sig så mkt piggare :)

2011-05-06 @ 07:13:10
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Hoppas det går bra!

2011-05-06 @ 09:17:17
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0