Hela dagen kvar!

Det känns som att jag har fått mycket gjort idag, packat lite, försökt tomma burkar och sånt som jag inte orkar släpa hem (typ ansiktskrämer och sånt) och dessutom har jag tränat, 2 olika pass. Helt sjukt!

Nu ska jag skölja av ansiktsmasken jag slängde på (behövde tömma en burk), diska och föra ut skräp och tidningar. Sen tar jag itu med städningen, plockar fram det sista som ska packas ned bara sambon kommer och hämtar mig ikväll, och sen. Då kastar jag mig på soffan med en bra bok före jag sticker iväg ett sista varv till gymmet.

Idag är en effektiv dag!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Jösses, du är igång du :D

2011-05-27 @ 13:44:01
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0