En dålig mat dag - igen

Det märks att stressen börjar ta på (lite för mycket) nu. Matintaget lider. Har ingen matlust alls. Idag försämrades den dessutom av ett dåligt besked som gjorde att jag tappade fästet och bara grät en stund. Så blir det då man stressar för mycket, till sist ramlar allt över en och man måste få gråta en stund.
Nu känns det mycket bättre.

Men åter till maten. Frukost åt jag som vanligt, lunch, typ inget. En glass och lite spagetti. Drack en äcklig smoothie som jag köpte i skolan. Åt en müslibar. Ja och två rostbröd med marmelad. Gott, men inte så näringsrikt (men det var i alla fall mörkt bröd!). Jag är fortfarande inte hungrig, och det enda vettiga jag faktiskt ätit idag var frukosten, för 10 1/2 timme sen.

Suck. Nå det är ju bra för Beach 11 formen, fast det aldrig har och kommer vara ett mål med min träning.



Blä säger jag idag. Är inte ens nära på sugen på en äggmacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0