65 minuter Yoga



Är nyss hemkommen från ett pass yoga kombinerat med en lugn promenad. Så skönt att vara på ett lugnt pass på gymmet nångång och inte alltid ta ut sig så man flåsar som efter ett marathon och svettas som en gris.
Det bästa med Yoga är ju dessutom att det faktiskt känns och är tungt, och visst blir man svettig! Bara man gör allt ordentligt, och verkligen försöker!
Så skönt. Måste se om jag är kvar nästa vecka om jag eventuellt går på passet då också!

Solhälsningen. Vi gjorde en lite annan variant.

Klicka på bild för länk.

 

Har förut gått på Bikram Yoga, eller Hot Yoga som det också kallas, som utförst i ett uppvärmt rum. Jag tycker det var riktigt skönt, och kroppen blir ju snabbt varm + att man verkligen får svettas där! Det skulle jag önska att skulle finnas här nu också, men tyvärr gör det inte det. Får nöja mig med helt vanlig Yoga, eller YogaFlow som det här passet hette.

 

Skönt och välbehövligt med lite mera avslappnande träning för en gångs skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0