Skönast på länge!

Jag kommer helt klart bli en stammis på BodyBalance. Helt underbart pass. Härlig instruktör! Tungt och kämpigt emellanåt, men så skönt och avkopplande. Bäst hittills.


Har du inte testat så tycker jag absolut du ska göra det omedelbums! Den lilla träningsdvdn jag har här hemma på 20 minuter kommer inte i närheten av ett helt pass med en riktigt instruktör och en riktig grupp. Så mycket bättre. Så mycket skönare.
Märks det att jag är endorfinhög?

Hade tänkt mig en löptur efter passet, bara för att det var så fint väder, men vet ni nej. Jag var så lugn i kroppen och så skönt avslappnad efter passet att det inte fanns en chans att jag skulle ha dragit ut mig på en löptur, även om det också skulle varit skönt.

Nu ska jag tappa upp ett bad och njuta lite till.

Kommentarer
Postat av: Jesi

Mysigt med ett bad!

2011-03-22 @ 18:58:27
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: Jenna

vad roligt att du oxå har upptäckt bodybalance! tycker oxå att det är ett helt fanastiskt pass och försöker smyga med det i min träning varje eller varannan vecka.

Har inte hunnit baka brödet ännu men det står näst på tur vad gäller brödbak! förhoppningsvis till helgen men annars efter att min tentarush är över om en vecka :)

2011-03-23 @ 09:05:14
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja visst är det ett fantastiskt pass? :) Tycker det var klokt att inte springa efter, man ska ta vara på känslan som det passet ger en. :) Bättre att springa innan ett pass istället. Jag brukar köra BodyPump innan. Kanonbra. :)

2011-03-23 @ 21:21:40
URL: http://borninmay.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja visst är det ett fantastiskt pass? :) Tycker det var klokt att inte springa efter, man ska ta vara på känslan som det passet ger en. :) Bättre att springa innan ett pass istället. Jag brukar köra BodyPump innan. Kanonbra. :)

2011-03-23 @ 21:22:42
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0