Hälsan först

Dagens träning består av 1h powerwalk i solen. Igen. Kan ni se ett mönster upprepa sig? Jag skulle gärna säga att dagens träning del 2 består av ett besök på gymmet. Min originalplan. Men nej. Jag är så sjuk i axlar och nacke, + att jag är sjuk i musklerna från gårdagens killerpass på gymmet (träningsvärk alltså) så jag får nog helt enkelt lov att spara gymmet till nästa vecka då jag varit på massage. Måste få ordning på kroppen före jag kan pressa den till att prestera mera. Lugn träning fram till söndag alltså!

Lite tråkigt, men samtidigt behövligt! Blir lite löprundor och sånt nu istället, och hej, inte mig emot då solen strålar och det droppar från taken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0