Groteskt!

Då jag var på massage i lördags, sa massören åt mig att vätskebalansen i kroppen är lite upp och ner. Därav kramp i bakre låren då jag tränat med pilatesboll.
Hans tips för att återställa vätskebalansen: sätt lite havssalt på en tesked. In i munnen och sug på den till saltet smält.
Jag testade nyss detta. Och jag säger bara fy f*n. Äckligt värre. Det riktigt bränner på tungan och längs strupen och nu i magen också efter saltet (inte sådär brännvins bränner som då man druckit snaps, utan bränner mera som halsbränna). Usch! Men hoppas att balansen återställs nu då. Det här är ju inget jag vill göra ofta direkt.

Tror jag i fortsättning kör på Salt Balans istället, och hoppas på att det fungerar. Även om det också är äckligt så var nog det här mycket värre.

Har du testat nån gång?


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Usch, det lät mindre trevligt :/

2011-03-21 @ 10:10:14
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0