En fantastisk mini semester

Några dagar utomlands gjorde gott. Trots att förkylningen från helvetet (typ) bröt ut samma dag som avfärden så har jag ändå njutit. Nu är jag helt slut i kroppen. Håller på att repa mig. Förkylningen har blivit bättre som tur är.

Hur gärna jag än skulle ha gått till gymmet idag känner jag att det är bäst att vila och stanna hemma. Fötterna och benen har nog fått jobba ordentligt under semestern då vi traskat runt och fram och tillbaka dagarna i ända! Vardagsmotion till och från skolan och butiken idag också!

Nu ska jag fixa till lite middag, och sen hoppa i badet och bara njuta av en bra bok, en ansiktsmask och lite avslappning.

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Usch då! Skönt att förkylningen har blivit bättre i alla fall :)

2011-03-07 @ 20:57:03
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0