Då träningen ger resultat

Även om mitt största mål med träningen inte är att gå ned i vikt, trots att tankarna tyvärr figurerar allt för ofta, även om det inte finns orsak till dem (har nog inga extra kilon att gå ner sådär egentligen), utan mitt mål är att ha en sund, stark och frisk kropp, så blir man ju riktigt glad då man ser att träningen verkligen ger resultat!
Min kropp har blivit starkare. Efter lite idrottsmassage (nästa lördag - äntligen!) känner jag att jag kan vara ganska på topp. Jag har blivit starkare och min kondition har förbättrats. Min kropp har också ändrats lite.

Hur vet jag då det här?
Jo för det första känner jag ju mig starkare. Trots att jag nyligen varit förkyld, mår jag ändå bra. Jag känner mig stark.
Då jag var i USA förra sommaren köpta jag ett par fina mörkblåa shorts, lite sailormodell. Med knappar framtill. På grund av medicinska orsaker gick jag då upp i vikt och jag har inte använt shortsen en enda gång, eftersom jag inte tyckte om Love handles:en som kom fram i dem, eller hur de såg ut runt höfterna.
Idag passade jag på att prova dem. Och vet ni. Dom sitter som ett smäck! Rumoan ser inte helt fel ut i dem heller ;)
Jag blev så glad så glad. Timmarna på gymet har verkligen lönat sig, och jag ser framemot några fler timmar nästa vecka!



Snygg och stark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0