Trötta fötter

Efter en heldag i Stockholm med promenerande fram och tillbaka, gata upp och gata ner i en hel dag + en hel kväll så kan jag minnsann säga att det känns i fötterna och benen! Trött är ordet. Men så skönt!

Stockholm var fint. Dagen var mysig och trevlig. Och så vi har promenerat! Åhléns bjöd på 4 pockets betala för 3 och H&M på en kavaj för 150 spänn. Ja tack. Det var den enda shopping. Resten satsade vi på mat och fika istället. Bra så tycker jag!

Under semestern får man njuta, och det har blivit både glass och kladdkaka och sånt i och med fika, men det tycker jag att man får äta ibland. Trots att jag ju försöker hålla mig till hälsosamma matvanor utan en massa socker.

Summa sumarum har jag haft en kanon resa! Idag ska jag försöka mig på en långsam joggingtur. Imorgon blir det dans och en lång löplänk med en vän. Ja så ser planen ut i alla fall! På måndag ska jag äntligen på massage igen!

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som om du haft hur härligt som helst! =)



sv: yeees, ankelvikter är bra grejer! =)

2011-06-18 @ 13:35:50
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Roligt att du gillar idén om fotoskolan jag ska dra igång nu i nästa vecka, hoppas du tittar in och tar del av första delen som kommer då, perfekt nu när du har ny kamera med. :-)



Kram och trevlig helg!

2011-06-18 @ 20:17:09
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0