Rea på Stadium

Nu har jug sommarrean kickat igång ordentligt i de flesta butiker, så även hos stadium. Jag valde ut några godbitar jag själv skulle klicka hem. Visar priserna i €.





ADIDAS
Snygg löptröja från Adidas. Tyvärr finns den bara kvar i storlek 38.
29,90€ alltså typ 299kr.
NIKE

Snygg vindtät från Nike. 39,90€ alltså typ 399kr.

Tyvärr verkar det som att alla kläder som jag fastnar för bara finns kvar i större storlekar och inte i 34 som jag oftast har. Synd, men man blir van med det också.



NIKE

Dessa fanns inte heller i min storlek. Synd för färgen är så otroligt fräsch och snygg tycker jag! 59,90€ så dessutom helt billigt för ett par löpardojjor.


CASALL

Ni som läst förut vet att Kettlebell är ett av mina favoritredskap då det kommer till styrka. Nu kan man få en 8kg Casall kettlebell för 24,90€!

Sista jag bjuder på är en snygg vattenflaska i rostfritt stål från Nike

NIKE

14,90€ går den på!

För övrigt bjuder stadium på billigare pilatesbollar, gymbollar, inlines, badmintonutrustning etc.

Det här var ett litet urval av vad som finns på rea just nu, kika om du är i behov av billig sport och träningsutrustning! Stadium är snabba på leverans dessutom så man måste inte sitta hemma och vänta länge på sina grejer!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Såg också att det var dåligt med 34-36 kläder men men.. det blir ju utplockat!

2011-06-23 @ 21:15:59
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Nathalie

Tack så mycket snälla du!! Det är blomknoppar från en buske som heter spirea! =D Den växer utanför våran port här där vi bor precis!

2011-06-23 @ 21:23:24
URL: http://nathssfoto.blogg.se/
Postat av: sabina

Hej! hoppas du får en underbar midsommar :)



Rösta gärna 5 stjärnor på min klänning :)

Som tack får du en länkning i min blogg + att jag lägger till dig på bloglovin!



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=4DgoZ6VvFFbkd8xP9VvEE6wa7BiFDhz5iVi8O3rT8I2aFmpC8ZGA#Gallery

2011-06-24 @ 05:34:56
URL: http://binalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0