Perfekt väder för en joggingtur!

Efter att regnet öst ner hela dagen blev det äntligen uppehåll till kvällen, och då passade jag förstås på att snöra på löpdojjorna igen!

Som vanligt, nästan, blev det en 5km runda, på lite mindre än en halv timme!



Ojämt värre här! Varierar verkligen fart då jag springer ensam! Är i alla fall nöjd. Igår sprang jag lite snabbare, men då hade jag ingen motvind (som idag var väldigt stark) och inga tröga och trötta ben heller. Tror bestämt att jag är i behov av massage igen. Det drar i baklåren och det hjälper tyvärr inte att stretcha heller..

Är i alla fall mycket nöjd med dagens runda! Det var jätteskönt att springa i den nu friska luften efter dagens urladdning (ordentlig åska och ösregn), hoppas på dylikt väder imorgon!



Imorse körde jag dessutom 15 minuter styrka med fokus på ben och rumpa! Skönt det också, men tungt!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Vad härligt, du är så grym :)



SV: jag tror att det finns till Wii också :)

2011-06-14 @ 12:10:05
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Viktkamp

Härligt, vad duktig du är =)



Sv: Jag tar en proteinshake på gymmet och sen åker jag hem och lagar mat =) Så tar bägge delarna. Har gått ner 1 kg sen jag började med proteinshakerna och ändra mitt matschema. Maxim är nog inte laktosfritt.



Kram

2011-06-14 @ 14:50:43
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0