Äntligen löpning!

Äntligen blev det en löprunda igen!
Då termometern konstant visat mellan 27-30°, även kvällstid! så har jag inte direkt känt för att dra ut på löprundor. Jag pallar inte att springa i allt för varmt väder, det fungerar inte! Speciellt inte med tanke på att matlusten sprungit och gömt sig i värmen och att jag inte ätit ordentligt på flera dagar.

Men nu har det svalnat till lite, och imorgon lär det regna och bli ännu svalare, så nu passar jag på att springa!



Idag blev det under 30 minuter, men väl över 5 kilometer. Jag är nöjd!



Snart kommer jag dessutom in på grön nivå! Det tog ju längre än de 2 veckor jag hade gett mig. Men ibland måste man helt enkelt lyssna på kroppen! Det är väl dags att jag lär mig att göra det, och detta är ett framsteg!


MiniMe:n var glad att jag äntligen sprungit igen! På sista tiden har det ju mest blivit promenader.




Så skönt att äntligen få springa! Jag njöt! Förhoppningsvis blir det en ny runda imorgon!

Kommentarer
Postat av: Carro

hihi, älskar nike +!! :D

Jag försöker satsa på 5km under 30min, har dock inte lyckats ännu, suck.. Blir sjuk hela tiden så måste ta det lugnt emellanåt, suck igen. hehe. skulle tränat idag men jag är helt död :( Blir till att baka frallor istället :D



Förresten, vet du om man kan ställa in på något vis så att man sorterar löparrundor från promenader? Eller man kanske inte kan det? Hade vart bra tycker jag om man kunde skilja på dem.



Sv: tack :D

2011-06-13 @ 19:18:33
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0