Suck

Började med nya p-piller för 1 1/2 månad sedan. Har sedan jag senast fick mens haft det nästan konstant (i 2 1/2 vecka) och börjar nu vara lite trött på det. Googlade och hittade ett forum där folk skriver att de med den sorten jag äter haft mens nästan konstant i upp till 7 månader före de tröttnat och bytt sort! 7 jävla månader! Tammefan att jag tänker går runt med mens konstant så länge!

Om det här inte slutar snart blir det gyn undersökning och krav på nya piller! Synd bara att dessa var dom bästa då jag också lider av migrän.

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är jobbigt det där :( Känner igen mig. När jag började med p-piller så hade jag mens i ca 1månad konstant och sedan hade jag lite oregelbundet ett litet tag, men sen blev det så himla mycket bättre sen! Sen när jag bytte till p-stav hade jag väldigt oregelbundet i 1år ungefär. Kunde ha några dagar mens lite då och då. haha. Ibland gick det flera månader mellan gångerna dock. Nu har jag inte haft mens på 2,5år och jag stormtrivs med min stav ;)

2011-07-26 @ 16:12:45
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0