ShapeUpClub

 

Hittade ShapeUpClub via bloggen Twiceas

Tyckte det verkade intressant och registrerade mig. På sidan kan man alltså först välja program: håll koll på vad du äter eller gå ner i vikt. Jag valde att hålla koll på vad jag äter. Sen knappar du in vad du ätit till frukost, lunch, mellis, middag och också vad du tränat. Programmet säger åt dig vilken nivå du borde ligga på och då kan man själv enkelt ta och kolla hur mycket man stoppar i sig!

Intressant tycker jag! Ett kul sätt att veta lite vilken kalorimängd man ligger på också! Jag tänker ändå naturligtvis inte börja räkna kalorier och just nu tänker jag inte lägga av med godis och sånt. Men det ska bli kul att se sen hur det blir från och med augusti då jag sätter igång med min "inget godis före 1.1.12" utmaning. Sådär för att se om det blir nån skillnad eller inte.

 

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken spännande sida det verkar vara!

2011-07-19 @ 13:57:24
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag blev medlem där nu, tyckte det lät så kul! MEN så måste man ju fylla i allt i gram typ.. huuuh, suck&fy. Äger ingen våg ens. hehe. Får la ta o skaffa en :P Är kul o se vad/hur mkt man egentligen sätter i sig. Jag har tusan ingen aning :P

2011-07-21 @ 10:44:56
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0