Powerwalk på schemat

Det blev ingen löprunda idag. Städandet tog musten ur mig, och sällskapet var också extra trött idag, så det blev en powerwalk istället!

1h 1 min var vi ute och powerwalkade. Vi gick i snabb takt, och avverkade 7617 steg! Riktigt bra tycker jag!

5,108 kilometer blev det till sist. Bra det också. Kändes dock som att vi gick mycket längre. Vet inte hur bra det här stämmer, måste testa springa samma sträcka för att se om jag klarar den på samma tid som andra 5km rundor tar. I och för sig borde det nog stämma ganska bra, eftersom vi oftast går på dubbelt vad det skulle ta att springa en runda!

Denna promenad gav mig 264 NikeFuel, vilket gör att jag lyckades avsluta BigBen och ta mig fram och in på Buckingham Palace.

 

 

För övrigt har jag nu hållit på i 19 dagar i London. Den räknar alltså sen första dagen jag "äntrade" London, och inte bara antal registrerade träningar. Jag har samlat på mig 2397/4000 NikeFuel. Snittiden för de som avverkat London har varit 24 dagar. Så jag borde med andra ord speeda på lite. Men, jag kör i min egen takt och bra så.

Det här får definitivt räcka som dagens träning, mina fötter är jättetrötta och hela jag är trött. Så nu är det chill i soffan och Halv åtta hos mig som gäller!


Kommentarer
Postat av: sussi

Tack snälla, jag hoppas också att veckan går fort. :)



Vad är det för spännande du promenerar och vart är ditt mål?? :)



/ Sussi

2011-07-04 @ 19:57:42
URL: http://suszii.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Hej du!

Nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en VALFRI HÅRPRODUKT från ForHair!! På denna tävling kan du välja mellan olika hårprodukter, som bland annat plattångar, hårfärger, hårförlängningar m.m.



Gå in på www.submit.blogg.se för mer information.



Om du tror att du inte har någon chans att vinna så tycker jag att du ska bli av med den tanken. För vem vet, kanske är du den lyckliga vinnaren? Du förlorar ju ändå inget på att vara med ;)

2011-07-04 @ 21:47:10
URL: http://submit.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Vilken kul utmaning!



SV: Ååh, tack för tipset!

2011-07-04 @ 23:56:56
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0