Pack-angst

Jag gillar inte att packa. För hur ska jag idag kunna veta vad jag vill ha på mig nästa fredag? Helt omöjligt liksom! Önskar att väskan skulle packa sig själv, men det gör den ju tyvärr inte.

Det jag åstadkommit hittills är att sängen är full med kläder. I kappsäcken finns bara sovsäck och handduk. På matbordet står alla hygienartiklar jag kan tänkas behöva uppradade. varför? Jo för att jag bestäma mig för att tvätta necessären. Just nu. Man borde ju kanske komma på sånt där tidigare, men nej. Just nu skulle det ju ske.

Nåja. Måste väl fortsätta och försöka få nån ordning på det hela, men det känns så dumt då jag har hela morgondagen på mig också!

PS. För en gångs skull har jag med mig migränemdicinen. Hoppas jag inte behöver använda den!

Kommentarer
Postat av: Louise - foto

Själv tycker jag det är jättekul att packa. x)

2011-07-08 @ 15:27:24
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0