Lite lugnare

Det har blivit lite lugnare med träningen för min del nu på sistone. Orsaken är att jag har kännt mig trött. Kroppen behöver vila, och jag behöver ladda batterierna inför hösten och det nya jobbet.

Nu börjar det kännas lite bättre, men jag har ännu ingen större längtan till ett löppass eller nåt sånt. Visst huvudet vill, men benen skriker nej vi orkar inte. Så då är det bara att vila lite extra. Nu just tycker jag det är skönt att simma och cykla och powerwalka. Det räcker alldeles väl!

Tids nog kommer benen skrika efter en löprunda också!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

SV: Ooh, det är jättemånga som har tipsat om kallrökt eller gravad lax men det är verkligen inte gott, tyvärr ;P

2011-07-26 @ 18:41:26
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0