En evighet

Det känns som en hel evighet sen jag sprang sist, men det är det ju inte alls. 9 dagar bara. Tydligen. Trodde det var typ 3 veckor.



Glömde bort det där eventet jag var och sprang på. Men det känns ändå som en evighet. Antagligen för att det är semester och för att vi gör så mycket annat.

Jag har hunnit läsa massor, simma ännu mera, mysa med älsklingen, kolla på bilar, slått klackarna i taket lite, umgåtts med underbara fina vänner, grillat, vart ute med båten och så vidare. Helt sjukt. Och på måndag börjar jag jobba. Ännu sjukare. Men spännande!

Jag har haft en helt fantastisk sommar, och än är den ju inte slut heller, trots att jag börjar jobba så har jag ju helgerna till mitt förfogande!

Har du haft en bra sommar, och när sprang du sist?

För övrigt har vi lite planer på ett lopp i höst med mamma. Och jag är lite sugen på Sthlm Marathon i vår, men jag antar att de flesta platser gått ren, eller?

Kommentarer
Postat av: Carro

sv: jag har bara varit inne där man ser sina joggingrundor o det, nikeplusrunning el vad det heter, men inte active. Grejen är den att jag var inne på nån sida där man gick "världen runt" typ.. är det active? för typ skitlängesen, men sen gjorde de om allt o nu verkar itne det finnas längre utan nu går jag bara steg över hamburgare o korv med bröd o grejer, helt meningslöst.. så har inte vart inne där på ett tag. vet inte om man kan ställa in det kanske dock? Jag använder heller aldrig stegräknaren så inget registreras ju där. Trist. Tycker även dock att nikeplusrunning har varit struligt det senaste.. har det varit det för dig med?

2011-07-27 @ 23:48:43
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Emelie - PT och kostrådgivare

Sthlm Marathon brukar man kunna anmäla sig ända fram till november. Då brukar de sista platserna gå. Gört :)

2011-07-28 @ 00:16:29
URL: http://bodybybeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0