Äntligen klar!

Äntligen är hela lägenheten storstädad!

Nu har jag torkat damm, dammsugit, våttorkat golven, bykt, piskat mattorna, diskat och städa badrummet.

Nu är det bara att föra ut skräp, gamla tidningar, sortera bland lite papper och sånt smått kvar så är jag äntligen klar med precis allt!

 

Ungefär såhär känner jag vad gäller städning. Bild från Kaboodle.com.

Nu är jag helt svettig av allt stök, så det blev ju som ett extra träningspass att städa!

Dessutom har jag hunnit vara till butiken med mamma på lite matuppköp också.

Snacka om effektiv dag!

 

PS. Med bra musik på hög volym blir städningen mycket roligare, och snabbare går den också! Då kan man dansa fram med dammsugaren och golvmoppen!


Kommentarer
Postat av: Carro

Så duktig du är! =)



sv: ahaaa okej! jag försökte förresten sätta på stegräknaren häromdagen samtidigt som jag körde nike+, men det gick inte :(

2011-07-04 @ 21:54:24
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0