Den som väntar på något gott

väntar aldrig för länge, eller?

Förra torsdan, alltså dan före nyårsafton, klickade jag in mig på stadiums hemsidor, registrerade mig och lade en liten beställning. Jag väntarväntarväntar så på att mitt paket ska komma. Snälla kan jag inte få ett sms om det nu?!


Jag vill ju kunna mäta och kolla hur långt jag går och springer, och min IPod Nano tycker inte om -16° (batteriet tar slut nästan genast då det är riktigt kallt), dessutom är det ju inte alltid man vill ha musik eller så schysst att gå med IPod lurarna i öronen om man springer eller går med någon annan. Detta blir perfekt! Sändaren till skorna har jag ju redan! Snygg är den ju också!

Ett par tjockare vinterlöptights. Av pappa fick jag windstopper byxor i rak modell i julklapp, dom är perfekta för längdskidåkning och också löpning, men dessa vill jag kunna ha då det inte är så hemskt kallt utan sådär passligt. Och så är det ju bra att kunna variera också, dessutom måste man ju tvätta sina träningskläder ibland!
Snygga är dem ju också.


Bilderna är från Stadiums hemsida.

Edit 12.43: Hurra! Fick mail om att mitt paket skickats iväg. I slutet på veckan borde jag alltså ha mina grejer!

Kommentarer
Postat av: Paula

Sv: Du jobbade ju på riktigt bra igår du med! Angående kalendern så är det också riktigt smart, det har jag också gjort, fast det blev inga bra bilder på det. Varenda gång jag öppnar upp min kalender sitter bland annat mitt schema där och sedan har jag min favoritbild från Les Mills också: "Love doesn't need handles". Så jäkla bra!

2011-01-04 @ 10:28:04
URL: http://livehealthier.blogg.se/
Postat av: Marieh

Supersnyggt! Rapportera om det är bra sedan, kanske blir ett inköp till mig med. Fungerar sändarna i skorna?



Sv. Ja hoppas, den var verkligen grym

2011-01-04 @ 13:41:12
URL: http://mariehsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0