Då man vet att träningen gör nytta

Igår körde jag ett effektivt 15 minuters styrkepass hemma på sovrumsgolvet med hjälp av pilatesbollen, hantlar (1kg) och min egen kroppsvikt.


Funderar även på att investera i en sån här.



Idag har jag träningsvärk i magmusklerna och triceps. Jess! Har märkt att det krävs ganska tunga övningar för att jag ska få träningsvärk i magen, alternativt något jag inte är van med. Igår satsade jag på mage på pilatesbollen. Det verkade vara effektivt.

Idag har jag vilodag. Har druckit te och myst under täcket i soffan. Såna dagar behövs ibland!

Ps. Längtar tills jag får hämta mitt gymkort på måndag eller tisdag. Att här ska tränas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0