1h 13min

Så länge tog det för mig att avverka 10 kilometer på längdskidor, och nästan 700 kcal tidigare idag.

Typiskt var ju att solen gick ner då jag kom hem och lunchade och att det klarnade upp så att man såg solnedgången då jag åkte hem från skidspåret. Nå, fick i alla fall ordentligt med träning och frisk luft!



Kände mig riktigt seg idag och var så trött att jag kunnat lägga mig ner i en snödriva bredvid spåret och sova, men jag kämpade mig igenom 10km i alla fall. Kanske inte så konstigt att maxpulsen var 220 idag, känner mig inte helt 100. Brukar inte ha så hög puls..

Hoppas på ganska milda minusgrader och sol imorgon, så att jag kan ta mig en förmiddagtur!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är också en bra grej att tänka på! FInns massvis med bra grejer att peppa motivationen :)



Åh vad härligt med längdskidor! Det ska jag åka när jag kommer upp till Åre flera gånger i Mars :) Massvis!

2011-01-06 @ 16:49:13
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0