Solskens intervaller

Idag blev det lite intervaller i solskenet för mig!

Var så sugen på en tur på skidorna, men då det visade sig vara nästan -20° ute kände jag att en powerwalk fick räcka. Det ändrades dock ganska snabbt. Hade gått en stund och tyckte att det gick allt för långsamt, så då sprang jag en stund i stället. Powerwalkade mellan varven för att lugna ner andningen så att jag inte skulle dra in så mycket kall luft.

30 minuter blev sluttiden, och även om det var riktigt kallt ute så hann jag bli ordentligt svettigt!

Till inkommande vecka lovar dom förresten solsken men i snitt -15° varje dag, så då blir det nog mest gymträning och några promenader för mig. Kanske ett simhallsbesök också!


Den här underbart blåa himlen var framme idag igen!


Och dessa har fått jobba ganska mycket på sistone. Mest promenader dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0