Så kom dem

Bacillerna. Bosatte sig i min hals och gjorde den först torr och stickig och sen riktigt slemmig! Usch! Jag som just skaffat gymkort och inte ska bli sjuk!

Blir nog bara lite styrka på boll här hemma idag! Ids inte dra till med en skidtur då jag inte är 100% frisk, även om vädret idag ser ut att vara riktigt passligt för en tur. Konditionsboxningen igår var riktigt skoj! Känner mig faktiskt aningen mör i armarna idag!


Laddar med frukost på en banan-mango smoothie och mosad avokado på mörkt bröd. Mums! Lite te och vitaminer på det så är jag nog snart frisk igen!

Kommentarer
Postat av: Kenzas Fanpage

2011-02-07 @ 15:25:16
URL: http://kenzasfanpage.blogg.se/
Postat av: Kenzas Fanpage

Kul att du är med i tävlingen/tävlingarna :]

Lägg till oss på Bloglovin för att hålla koll på vilka som vinner och när nya tävlingar dyker upp.



/ Kram Kenzas Fanpage

2011-02-07 @ 15:25:20
URL: http://kenzasfanpage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0