Mys med en fin vän

Tänk så underbart med fina vänner! Sådana som man alltid är sig själv med, och som man alltid har lika roligt med, även om man inte setts och hörts på flera år! Underbart! Middagen var perfekt. God mat, bra service, och fin restaurang! Den får nog höga poäng av mig!

Nu ska jag se hur länge det tar att laga egna powerbars! Köpte hem de flesta ingredienser idag, och tänkte att jag helt enkelt improviserar om jag inte har allt hemma!

Har du testat laga egna power/proteinbars?
Ska kleta ihop egna müslibars också.

Kommentarer
Postat av: Jenna

vad spännande med barsbak! har aldrig testat själv men länge tänkt tanken. Du får gärna tipsa om lyckade resultat så ska jag oxå ta mig i kragen och prova :)

2011-02-23 @ 09:15:30
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Anne & Jenni

Sv: A jo jag kollade upp dte så jag vet att det beror på om det är engelska eller amerikanska :) men rätt kul ändå att mkt kan stavas olika..//A

2011-02-23 @ 09:31:33
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0