Middagstipsen

Har lyckats ställa till med två sjukt goda middagar den här veckan.

I tisdags blev det:
Couscous med Apetina snack/oliv - fetaost i blandat. Till det serverade jag sallad på issallat, gurka, tomat, samt färska champinjoner stekta i smör + ett kycklingbröst.

Idag återanvände jag couscousen som det blev kvar av i torsdags. Idag serverade jag den med stekta champinjoner, lök, vitlök och avokado, kryddat med salt, svartpeppar, chilipasta och en matsked crème fraîche för att göra det hela lite mera såsigt.

Mums! Lätt, snabbt och GOTT!

Tyvärr har jag inga bilder.


Bara på lite sorbet. Och det skulle nog smaka gott nu!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Det lät himla smarrigt får jag säga!

2011-02-10 @ 21:51:39
URL: http://maliniform.shapemeup.se
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

ooh sorbet, vad gott :D

2011-02-11 @ 20:49:21
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0