Gymmet

Var på gymmet idag igen. Slutade tidigare och passade på att rusa hem, packa gymväskan och rusa till gymmet. 30 minuter på löpbandet och 20 minuter benstyrka senare är jag vrålhungrig. Men jag har skola igen 17.15, och efter det blir det asiatiskt med en vän. Mums! En kiwi, en apelsin och en halv proteinbar får mätta mig tills dess!

Passet gick bra dock. Klarade 5km på under 30 minuter, vilket jag oftast nog gör, men idag känner jag mig lite halv seg, så jag trodde det skulle gå trögare. benmusklerna gick bra också. Tror visst jag blivit lite starkare i både inner och ytterlår idag. 25kg på ytterlår kändes inte alls lika mycket som förra veckan, och 20kg på innerlår var inte heller överdrivet tungt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Här kommer länken till inlägget



http://lifeasemmaknowit.blogg.se/2011/february/utkast-feb-7-2011.html



Åh kul att du också ska bli fransklärare! pluggar du nu?

2011-02-22 @ 17:57:12
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0