Min dag so far

Vaknar där kring 8.30 är skittrött men kommer på att Campadre öppnat sin UGGs kampanj. Klickar mig in på sidan och klickar hem det par jag vill ha. Men förstås så krånglar sidan så att just den skon hinner bli utsålt före jag fått iväg beställningen. Klickar hem dem i en annan färg istället. Mina första riktiga äkta UGGs!

Är fortfarande trött och har massor av grus i ögonen, men tycker det är lite dumt att försöka somna om då jag redan vaknat. Så jag hämtar boken. Och där har jag legat sen dess. 3 timmar tog det mig att läsa ut de cirka 200 sidorna jag hade kvar efter igår. Nu sitter jag och äter frukost, samtidigt som sambon kommer hem från jobbet på lunch.


Idag ska jag ta en powerwalk i solskenet och stormen. Kika in stans nya gym. Njuta av mera julmat hos mammsen. Och bara vara.

I ♥ jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0