En uppdatering om mina Nike+ mål

Här kommer en liten uppdatering om mina mål på Nike+ :



Det här har ju gått galant! Fast det känns som om det var länge sen jag var ute på löprunda/powerwalk så är det tydligen inte det. 9 dagar kvar att avverka en löprunda. Lätt.



Här har det visst gått framåt också. Massor. Nyss var det ju 27,7km kvar. Så jag antar att nån runda registrerats lite senare. Men i alla fall. Lite kvar nu.



Här å andra sidan borde jag sätta fart på. Men så var det ju det där underlaget. Måste eventuellt ta mig till en spånbana för att klara av detta.

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Det ser ju ganska bra ut i alla fall! Lycka till!

2011-12-07 @ 06:28:50
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0