En liten julklapp till mig själv

Som jag skrev tidigare var ju jag och fina typen iväg på lite shopping i lördags. Då vi väl var där passade jag på att uppdatera träningsgarderoben med något jag suktat efter länge länge länge. Men som jag aldrig riktigt känt att jag skulle ha råd med. Men, så helt plötsligt, hängde dem där. En helt ställning full. Och på rea. Hjärtat slog några volter då jag började bläddra igenom ställningen. Inte en enda i min storlek. Modet sjönk lite, för jag ville ju så gärna ha dem. Men så kom jag till näst sista paret. Och där hänge dem. I rätt storlek och allt.

Vad talar jag om då? Jo dessa:



Mitt allra första Craft plagg. Suktade efter några löpartröjor, en löparmössa och några löparjackor också, men var ju tvungen att begränsa mig lite!





Ett par New Storm tights. Tjocka och vindtäta framtill. Hur underbart. Kan lova att jag gått och klämt på dessa varje gång jag varit in i en butik som säljer dem. Men aldrig köpt dem då de kostat där kring 1000 lappen. Men nu så. Nu gjorde jag slag i saken och bar iväg med dem till kassan. Nu väntar jag på lite mera minusgrader så att de får komma ut på testrunda också!

Kommentarer
Postat av: Carro

Grymt!! Jag älskar craft!

2011-12-05 @ 12:56:22
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Träningsglädje

yey! idag var det minusgrader här hos oss - första gången för säsongen tror jag. har du testsprungit dina än? hur känns de? :)



tusen tusen tusen tack för din kommentar inne hos mig, den gjorde mig väldigt glad! hoppas ditt magont försvann med löpningen! i sådana fall funkar löpning verkligen mot det mesta!!

2011-12-06 @ 20:06:16
URL: http://www.traningsgladje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0