Allergier eller förkylning?

Har hunnit nysa några gånger sen jag kom hem från kvällens program, och jag hoppas verkligen att det är allergier och inte en förkylning som är på väg!

Fick ta en allergitablett på julfesten för något gjorde så att mina ögon började irritera så himla mycket, och till sist rann det nästan ur dem. Antar att nysningarna kan vara eftersviter. Jag väljer att tolka det så. Så laddar jag med massvis med c-vitamin imorgon.

Nu tänker jag i alla fall ladda med många timmars sömn.

Kommentarer
Postat av: Carro

hm, hoppas det var det då!



Ja, u får allt leta upp din matlust igen! hehe.

Tack!

2011-12-10 @ 10:16:52
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: June

Sv: Om ditt schampo är ett sista-schampo så ska det funka med honungstvätt, däremot kanske du ska låta bli stylingprodukter eftersom honungen troligtvis inte kan tvätta bort silikoner och mineraloljor ur håret.

2011-12-10 @ 16:21:25
URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0