23 pass kvar!

Kapade visst med 2 pass idag igen.

Ett mycket effektivt styrkepass hemma på vardagsrumsgolvet, med kettlebell (8kg), en pilatesboll och min egen krppsvikt som motstånd. Svingar, marklyft, knäböj, armpressar, plankan, rygglyft, benlyft och lite andra övningar hann jag med. ja och så lite stretch på det. 30 minuter allt som allt. Och svettigt värre var det!

Nu laddar jag med ett ägg och en banan, sen tar jag en snabbis via gymnastikträningar och sen kvällspass!


PS. Jag känner redan skillad i mina styrkeövningar, och så tycker jag att min rumpa blivit mycket snyggare på bara några gånger med KBn här hemma!

Kommentarer
Postat av: HurtMaja

Bra jobbat :)

Nej, jag har inte möjlighet att gå på Bikram varje dag. Däremot gick jag ofta under intro veckorna. Förkortningen i rubriken står för Formtoppningsmånad 2. Har du testat löpartightsen än?

2011-12-05 @ 20:22:06
URL: http://hurtmaja.blogspot.com
Postat av: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE: TUSEN tack! Värmer verkligen att höra..! Kram :)!

2011-12-05 @ 20:50:59
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0