Testing testing

Har testat mina nya löptights under en runda i regnet idag. Så skönt. Benen pendlade på bra (dels tack vare 30 minuter stretch på säsongens första gymnastikpass tidigare ikväll, som jag längtat!) andningen fungerade och sällskapet var trevligt. Det flöt på bra helt enkelt. Dagsformen var visst fin idag.

Hade tänkt transportera mig till träffpunkten på cykel, men regnet vräkte ner just då jag skulle åka iväg, så då fick det bli bilen istället. Skönt det också så kom jag hem snabbare. Tidig väckning imorgon igen!



Lite smått irriterande att jag inte kunde irra på i 100m till så att jag skulle fått till 5 jämnt. Men det här duger det också!

Vi gick där i början på asfalten, men tydligen har vi sprungit ojämnt efter det också. Hoppade över en massa vattenpölar och sånt så därav kanske det blev sådär. Snittpuls enligt klockan var 163, helt okej. Max 192. Jösses, när var jag uppe i det?! Lustigt nuförtiden då Nike+ armbandet gör av med mera kalorier än pulsklockan påstår. Undrar vilken som är felinställd.. Nåväl, nu skiljer det på 1kcal så det är ju inte hela världen. 273 visar pulsklockan.





Den här sista tycker jag stämmer så bra! Det är ju så att man får energi av att springa, och träna i allmänhet förstås!



Nu ska jag borsta tänderna och krypa under täcket. Väckning 6.15 imorron. Får hoppas det blir bra väder så man kan dra till med en runda då också!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Vad härligt att det gick så bra!

2011-08-22 @ 22:09:39
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Malin I Form

Vet inte om min kommentar kom fram?

2011-08-22 @ 22:11:06
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0