Sovmorgon.

Det blev en ordentlig sovmorgon idag, vaknade först vid havl 11. Låg fortfarande i sängen och läste då sambon kom hem på lunch 11 dessutom. Men orka stressa!

Jag beslöt där och då jag vaknade att mina lediga dagar får bli heliga - utan stress! Fine, om jag vaknar 9 kan jag stiga upp och göra något, men sover jag till 10 så är det för att min kropp behöver det och då ska den få det. Väckarklockan är bannlyst dessa dagar! Det var skönt att få sova länge, och efter en lång frukost känner jag mig nu fit for fight för att ta itu med dagen och vad den har att erbjuda! Åtminstone är det städning som står på schemat.  Sen ska jag nog hinna med en liten promenad också.

PS. På onsdag ska jag på choklad massage. Gissa om jag ser fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0