Som värsta tonåringen

Jag har väldigt känslig hy, och väldigt torr också - speciellt på höst och vinter. Igår var jag dessutom ut i skogen och plockade blåbär, vilket ledde till en del myggbett. Efter skogen var det dags för bastu och ni vet ju hur huden börjar klia av värme (eller är det bara min?) Nåja, det ena ledde till det andra och jag började skrapa. Försökte att inte skrapa och klia med naglarna (borde kapa mina naglar helt i det här skedet) men till sist glömde jag det. Min hy blev röd och antagligen ännu mera irriterad, och tja, det lämnar liksom märken efter sig.

Nu har jag ett rött avlångt skrapmärke på min hals, fast det ser ut som om jag varit på ungdomsdans och hittat nån söt kille som velat tugga på min hals istället för att hångla med mig. Och nej, det är inte min sambo som fått för sig att tugga på min hals, utan det är helt enkelt skrapmärken som ser ut som sugmärken! Hoppas att det bleknar tills imorgon, annars blir väl mina kollegor fundersamma!

Kommentarer
Postat av: Carro

åhååå, segt! haha. Hoppas de bleknar till imon!

2011-08-21 @ 22:24:52
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0