Should I?



Första helgen i september ska jag och sambon på en getaway till Stockholm. Jag hade läst nånstans att ToppLoppet gick av stapeln då, men så var det ju inte. Det är Tjejmilen som går av stapeln, hade blandat på datumen mellan de två. Nu funderar jag om jag borde passa på att anmäla mig då jag en gång kommer va i Stockholm. Vilken upplevelse liksom att få springa Tjejmilen i Stockholm.

skärmdump från tjejmilen.se

 

Ska du springa tjejmilen i Stockholm?

 

Edit: Äsch, loppet var visst fullt och det gick inte att anmäla sig mera :/ Nåja, får ta nya tag nästa höst istället :)

 

Var intresserad av ToppLoppet också, men har nog inte möjlighet att komma till Sthlm igen 1a Oktober.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0