Lite senare än alla andra

Fick hem ett paket jag beställt från Nelly.com idag, och jag säger bara en sak. Love at first sight.

Matsumoto 3 EUR 13,95, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Pic Nelly.com
Jag är lite senare än alla andra med att bli kär i denna sko. Eller det har jag ju varit sen jag såg den första gången, men då kändes den lite dyr. Nu kostar är den nerlagt på -70% och sitter som en smäck på min fot. Underbar på alla sätt och vis. Fast jag läser i kommentarerna att den blir snabbt smutsig. Nå inte så konstigt då den är ljusgul.
Lite svår färg kan tänkas, men tänk så snyggt i höst att lysa upp en mörk outfit med dessa skor. Beställde hem de svartmönstrade också, men fick hem de helsvarta. De är också apsnygga. Så nu vet jag inte vilken/vilka jag ska behålla. Måste ta mig en riktig funderare nu.

Kommentarer
Postat av: Carro

Snygga!

2011-08-02 @ 22:27:24
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0